Co vás na této pozici čeká?
- Řízení nákupu materiálu a služeb
- Vedení a motivace menšího týmu
- Vyjednávání s dodavateli a uzavírání smluv
- Aktivní vyhledávání nových dodavatelů / optimalizace nákladů
- Spolupráce s odděleními napříč společností
- Vedení a kontrola logistických procesů – příjem, skladování, výdej a distribuce zboží
- Organizace přepravy a uskladnění produktů
- Optimalizace skladových zásob
- Spolupráce na auditech ISO 9001, ISO 13485
Co byste měl/a mít?
- SŠ/VŠ vzdělání – ideálně technického nebo ekonomického směru
- Angličtinu na komunikativní úrovni
- Praxi na obdobné pozici alespoň 3 roky
- Zkušenost s vedením týmu
- Výborné vyjednávací a analytické schopnosti
- Samostatnost, pečlivost a schopnost nastavovat a optimalizovat procesy
- Pokročilá znalost MS Office
Co Vám nabízíme?
- Práci v dynamické a stabilní české firmě s dlouholetou tradicí
- Zodpovědnou a klíčovou roli ve vedení nákupních a logistických procesů
- Zajímavé finanční ohodnocení + bonusy dle výsledků
- Benefitní program: Flexibilní pracovní dobu / 5 týdnů dovolené / firemní akce / příspěvek na životní nebo penzijní pojištění / občasná možnost práce z domu
- Prostor pro seberealizaci a vzdělávání
- Prostředí mimo korporát a tým, který je připraven vždy pomoci
Roční příjem:
650 000 – 850 000 Kč