Vybírejte podle určení

Co vás na této pozici čeká?

  • Řízení nákupu materiálu a služeb
  • Vedení a motivace menšího týmu
  • Vyjednávání s dodavateli a uzavírání smluv
  • Aktivní vyhledávání nových dodavatelů / optimalizace nákladů
  • Spolupráce s odděleními napříč společností
  • Vedení a kontrola logistických procesů – příjem, skladování, výdej a distribuce zboží
  • Organizace přepravy a uskladnění produktů
  • Optimalizace skladových zásob
  • Spolupráce na auditech ISO 9001, ISO 13485

Co byste měl/a mít?

  • SŠ/VŠ vzdělání – ideálně technického nebo ekonomického směru
  • Angličtinu na komunikativní úrovni
  • Praxi na obdobné pozici alespoň 3 roky
  • Zkušenost s vedením týmu
  • Výborné vyjednávací a analytické schopnosti
  • Samostatnost, pečlivost a schopnost nastavovat a optimalizovat procesy
  • Pokročilá znalost MS Office

Co Vám nabízíme?

  • Práci v dynamické a stabilní české firmě s dlouholetou tradicí
  • Zodpovědnou a klíčovou roli ve vedení nákupních a logistických procesů
  • Zajímavé finanční ohodnocení + bonusy dle výsledků
  • Benefitní program: Flexibilní pracovní dobu / 5 týdnů dovolené / firemní akce / příspěvek na životní nebo penzijní pojištění / občasná možnost práce z domu
  • Prostor pro seberealizaci a vzdělávání
  • Prostředí mimo korporát a tým, který je připraven vždy pomoci

    Roční příjem:  
    650 000 – 850 000 Kč
     

Místo výkonu práce

Rudník u Vrchlabí
Kontaktujte nás zavřít
Načíst
Produkty
Všechny produkty
Vybírejte podle určení

Přihlášení pomocí e-mailu